Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Vitorlás hírek

Friss vitorláshírek főként a magyar eseményekről, résztvevőkről!

Friss topikok

  • 1VOLÁN: Tibi! ne csigázz, hogy volt tovább? eleve az volt, hogy naponta írsz... (2009.10.10. 22:06) Leutazás
  • Carrotfield: Mik a hírek ? (2009.10.06. 14:28) Tengeri Bajnokság 2009 - Restart
  • gpont007: Grat! (2009.05.18. 10:38) Évadnyitó 2009 – Kacor Király
  • gpont007: mi egy szar cikk. Írói és vitorlázó szempontból egyaránt. Szánalmas újság lett ez a Metro, mióta k... (2009.03.21. 07:02) Cikk a Metropol ujságban
  • gergelyfy: Követtem a VB eseményeit, de gratulálni csak most gratulálok. (bár személyesen nem ismerem a kitűn... (2009.02.08. 18:15) Gondolatébresztő

Leutazás

2009.10.10. 18:53 | Pallus | 1 komment

Utoljára 2006-ban jártam Horvátországban, akkor Splitben, a Finn EB-n szerepeltem. Az utak akkor még nem voltak ilyen szinten készen, mint most. Mivel pénteken vizsgázom, le akartam érni előző nap, hogy kipihent lehessek. Egyik csapattársam, Gábor is pont jött volna le, ezért csatlakoztam hozzá. Székesfehérváron vett fel, ahová Édesapám transzportált, köszönet neki érte! Szóval végig autópálya! Jó ezt leírni, de igaz. A határon némi gubanc támadt, amikor a vámos benézett a csomagtartóba. Ennyi cucc két embernek kicsit sok. Benézett a hűtőládába, ahol legalább 30kg kaja volt, és megtalálta a csapat ruhákat, azt gondolta róluk, hogy seftelni visszük. Kipakoltatta a csomagtartót, a crew list megmutatása kicsit segített, hogy elhiggye, nem csempészünk. Az én táskámat is átnézte, amiből elővillant egy fóliázott ruha. Magyarázkodnom kellett, de végül engedett utunkra. Végül 6 óra körül értünk Zadarba. Gábor kitett a szállásomnál, majd továbbment Tribunjba. Én elindultam némi élelem után, de mivel ünnepnap volt, csak egy kisbolt volt nyitva. Vettem némi kenyeret, és az otthoni rávalókkal vacsoráztam egyet. A vizsgadrukk megvolt, tanultam még keveset.

 

Szép reggelre ébredtem, de kevés volt az alvás. Elkértem a bicajt, és reggeli után nekiindultam megkeresni a vizsga helyszínét. 5 km-re volt, könnyen meglett. Rövidnadrágos idő, szél alig. Befizettem a vizsga díját, közölték, hogy 13 órakor fogok sorra kerülni. Beültem egy kávézóba némi internet erejéig, olvastam egy kicsit, majd visszatértem a minisztérium elé, ahol találkoztam egy magyar csoporttal. Betagozódtam hozzájuk. Kiderült, hogy nem magyarul fog menni a vizsga, mert nincs az a vizsgáztató, hanem angolul. Remek, gondoltam. Végül is a csoport végén sikerült levizsgázni, főleg a térképismeretre mentek rá. 3 óra után már a kezemben volt a jogsi, elégedetten indultam el egy távoli kikötő irányába, ahol egy óriási karbon árboc csúcsosodott. Ez egy maxi volt, a Madex. Óriási méretek, csigák, csörlők. Megérte eltekerni idáig. Csevap-burgerest kerestem, de nem leltem, így a supermarket mellett voksoltam. Bevásároltam a főzéshez, és szépen megvacsoráztam. Kellett az étek, mert letekertem 20km-t, és a reggeli óta nem ettem semmit sem.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1VOLÁN 2009.10.10. 22:06:33

Tibi! ne csigázz, hogy volt tovább?
eleve az volt, hogy naponta írsz...
süti beállítások módosítása