Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Vitorlás hírek

Friss vitorláshírek főként a magyar eseményekről, résztvevőkről!

Friss topikok

  • 1VOLÁN: Tibi! ne csigázz, hogy volt tovább? eleve az volt, hogy naponta írsz... (2009.10.10. 22:06) Leutazás
  • Carrotfield: Mik a hírek ? (2009.10.06. 14:28) Tengeri Bajnokság 2009 - Restart
  • gpont007: Grat! (2009.05.18. 10:38) Évadnyitó 2009 – Kacor Király
  • gpont007: mi egy szar cikk. Írói és vitorlázó szempontból egyaránt. Szánalmas újság lett ez a Metro, mióta k... (2009.03.21. 07:02) Cikk a Metropol ujságban
  • gergelyfy: Követtem a VB eseményeit, de gratulálni csak most gratulálok. (bár személyesen nem ismerem a kitűn... (2009.02.08. 18:15) Gondolatébresztő

Ciprusi edzőtábor és verseny 2009 január

2009.01.24. 22:23 | Pallus | Szólj hozzá!

 

Az alábbi beszámoló az új válogatott kerethez tartozó Bakóczy Róbert billentyűzetén született, és oldalunk a Spartacus VE. oldalán megjelent cikket közli.
 
Sziasztok,

majdnem két hetet töltöttem Cipruson egy nemzetközi edzőtáborban ötöd magammal, Giba vezetésével.

Megérkezésünk után szinte egyből átvettük a hajókat és ekkor kaptuk az első pofont is. Kiderült ugyanis, hogy egy jó hajó van és négy kevésbé jobb. Egyetértett a csapat abban, hogy azt a hajót Berecz Zsombi kapja. A többit sorsoltuk. Sajnos a sorsolás nem kedvezett ( teszem hozzá gyorsan, hogy a többi hajó sem volt sokkal jobb), de az egyik leggyengébb hajót kaptam. Ha valaki figyelemmel követi a laserek számozását azt tudja, hogy a hajók száma meghaladta az 195 ezres számot. Na ez a hajo 28 ezres volt:). Kicseréltem az összes veretet meg egy-két helyen befoltoztam a hajót, de sajnos így is sokat eresztett. De a többi magyar hajó sem volt az igazi, szóval sebességben hozzájuk képest nem voltam vészesen lassú. Standardel edzettem és a versenyen is azzal indultam annak ellenére, hogy a tervben a radial verseny volt, mert csak 6 radialos gyűlt össze, míg standardben 33-an voltunk. A Zsombi volt olyan kedves, hogy odaadta a vitorláját.

A szél végig kedvező volt a versenyen csak az első nap volt egy kicsit trükkösebb. Nem is örültem neki, mert a harmadik helyről visszaestem a 13.-ra. A mezőny nagyon erős volt, itt volt a horvát mezőy krémje, jópár olimpikon és egy jó görög is, aki a versenyt meg is nyerte. A maradék három verseny napon 17 csomó volt az alap. Sajnos az egyik nap második futamában el törtem a kormányomat így aznap beszereztem két betűt is. Az utolsó nap már nagyon újt volt egy két pöff, ami 30 csomónál is nagyobb volt. Így végül a 19 helyen zártam. A hőmérséklettel is szerencsénk volt mert napközben mindig elérte a 22 fokot. A napok végén mindig volt kiértékelés, gyakran kamerás felvételekkel. Mindenféleképpen hasznos volt, mert ilyen időjárási körülmények között nagyon ritkán tudunk vitorlázni. Kondícióban, mint az egész csapat úgy én is fejlődtem és ennek biztos nagy hasznát tudom majd venni a radialban. A hét slusszpoénja, hogy láttunk repülőhalat, ami ott repkedett a hajónk előtt :)
 
Bakóczy Róbert
 

ciprus

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása